www.stoklasa.hu
Stoklasa Rövidáru - nagykereskedés
Záhumenni 22, 747 21 Kravaře
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa.hu

Gyakori kérdések

 

 

Regisztráció és bejelentkezés

Áru

Megrendelés

Fizetés

Csomagszállítás

Reklamáció, árucsere és a vásárlói szerződés felbontása

 

 

Regisztráció és bejelentkezés

  • Vásárlohatok regisztráció nélkül?

Igen, regisztráció nélkül is lehet vásárolni, de csak abban az esetben, ha ön kiskereskedő. Javasoljuk mégis a regisztrációt, így kihasználhatják a kedvezményeinket, melyeket lentebb tüntetünk fel. Amennyiben ön adószámmal rendelkezik, a regisztráció elengedhetetlen.

Regisztráció

  • Mik a regisztráció előnyei?

Csak a regisztrált vásárlónak van lehetősége az alábbiakra:
- áttekintése van minden megrendeléséről
- nem szükséges minden megrendelésnél kitöltenie az adatait
- kedvencek közé tehet be termékeket
- áttekintése van az új kedvezményekről és újdonságokról, melyek e-shopunkba kerültek az utolsó bejelentkezés óta
- bekapcsolódhat a hűségprogramunkba kiskereskedőként (bónuszprogram üzleteinkben) vagy adószámmal rendelkező nagykereskedőként
A regisztráció nélküli  vásárlók számára a kiskereskedői árak jelennek meg (amennyiben rendelkezik adószámmal, be kell jelentkezni vagy regisztrálni kell. A számlázott ár későbbi változtatására a regisztráció nélküli vagy be nem jelentkezett vásárlók számára nincs lehetőség.

  • Hogy történik a regisztráció?

Az e-shop főoldala jobb felső sarkában kattintsanak a "Felhasználói kontó létrehozása" parancsra. Amennyiben ön adószámmal rendelkező vásárló, töltse ki az idevonatkozó adatokat. Ellenkező esetben jelöljék be, hogy önök magánszemélyek. A "Folytatás" gombra kattintva eljut a további szükséges adatokhoz, ezeket kitöltve befejezik a regisztrációt. (Amennyiben iskoláknak és óvodákank, szervezeteknek és intézményeknek, önkormányzati szerveknek, cégeknek vásárlonak, az adott szervezet adószámával kell beregisztrálni.)

  • Mit tegyek, ha elfelejtettem a bejelentkezési adatokat?

Ha elfelejtette a bejelentkezési adatait, a "Bejelentkezés" ablakban válassza az "Ideiglenes jelszó küldése" lehetőséget. E-mail címére elküldjük az ideiglenes jelszót. Ez a jelszó 24 óráig érvényes. Ez alatt az idő alatt változtassa meg a jelszavát.  

  • • Megváltoztathatom a regisztrációmat kiskereskedőiről nagykereskedői megrendelőre?

Amennyiben kiskereskedőként regisztrált és adószámmal rendelkező vásárlóként akar átjelentkezni, új regisztrációt kell létrehoznia új e-mail címmel. Kérdés esetén keressenek minket szolgáltatói számunkon (+420) 553 677 969 .

  • Hol jelentkezhetek be a hírlevél igénylésére?

A hírlevél igénylésére a főoldalon lehet bejelentkezni regisztrációnál vagy a megrendelés közben is. 

  • Miért igényeljem a hírlevelet?

A hírleveleknek köszönhetően szerezhetnek információkat új termékeinkről, aktuális kedvezményeinkről, akcióinkról, továbbá ajándékvásárlási ötleteket szerezhetnek, divatékszer, dekoráció készítéséhez használati utasításokat kaphatnak és még sok egyéb hasznos információhoz juthatnak hírleveleink által. A hírlevél igénylői számára speciális akciókat, kedvezményeket, ingyenes szállítási napokat is biztosítunk.


Áru

  • Hogyan szerzek tudomást az áru elérhetőségéről?

Az áru elérhetőségét a kosárbahelyezés lehetőségeinél találják meg. Itt láthatják, hány darab van aktuálisan raktáron.

Hogyan szerzek tudomást a termék elérhetőségéről?

  • Hogyan szerzek tudomást a hiányzó áru raktárra kerüléséről?

A hiányzó áru  raktárra kerülésérő a termék neve alatt szerezhetnek tudomást. Informaci o termínu dostupnosti vyprodaného zboží najdete přímo pod názvem produktu. Ha szeretne e-mailben is értesülni a termék meglétéről, jelölje be a "Beállítás" gombbal. A kereső funkciót csak az egész kártyára lehet beállítani, nem lehet az egyes specifikációra.

termék elérhetőségéről

Je-li vámi požadovaná barva či varianta zboží aktuálně nedostupná, termín naskladnění se dozvíte přímo u požadované varianty.

Az áru variációja

  • Hogy szerzek tudomást az áru súlyáról?

Az áru súlyáról a bevásárlókosárban szerezhet információkat. A megrendelés teljes súlya a megrendelés részleteiben található meg (a "Megrendelés számlája" részben).

Súly

  • Hova írhatom le az áruval kapcsolatos kérdésemet vagy megjegyzésemet?

Minden kínálathoz leírhatják a kérdésüket. A kérdést az áruhoz az "Áruvariációk" lapon találják meg.

Vásárlói kerdések

  • Mi a vásárláshoz tartozó bónusz és mikor lehet felhasználni?

Vásárlóink nagyon kedvező áron kaphatnak termékeket az ún. bónusz keretén belül. Minden megrendelésben vásárolhatnak tetszőleges mennyiségű bónuszt.


Megrendelés

  • Hogy rendelhetem meg az árut?

Ha az e-shopunkban nehezen tud tájékozódni és szívesen megtudná, hogyan járjon el a bevásárlásnál, a részletes utasítást a Hogyan vásároljunk részben találják meg. 

  • Rendelhetek telefonon vagy e-mailen keresztül is?

A megrendeléseket csak elektronikus formában az e-shopunkon keresztül fogadjuk. Ha segítségre van szükségük, hívják a vásárlói vonalunkat (+420) 553 677 969 a hét minden napján 7:00 és 18:00 között.

  • Csak nagykereskedők és vállalkozók részére  árulnak, vagy magánszemélyek is vásárolhatnak?

Az e-shopunkban mindenki vásárolhat. Az adószámmal rendelkezőknek kedvezményeket kínálunk, mint pl. árkedvezményt nagy csomagok rendelésénél, stb. A hűségprogramot  megtalálják itt.  oncovým zákazníkům vycházíme maximálně vstříc.

  • Hol informálódhatok a megrendelésem állásáról?

A megrendelése állapotát bejelentkezés után a "Kontóm" részben találják meg. Itt a megrendelés részleteiben egyszerűen megtudhatja, hogyan áll a megrendelése A megrendelés küldéséről e-mailben is értesítjük.  

  • Mit tegyek, ha nem találom azt az árut, amit már korábban vásároltam és újra meg szeretném vásárolni?

Ha ön regisztrált vásárló, keresse a korábbi megrendelést a "Kontóm" részben, a megrendelésen válassza ki a megrendelés részleteit és onnan közvetlenül az árura kattinthat. 

  • Mit tegyek, ha az áru kiválasztását le kell állítanom? Nem törlődik ki a kosár tartalma?

Az áru a kosárban marad akkor is, ha a válogatást szünetelteti és később tér vissza hozzá. A kosárból az áru eltűnik, ha kitöröli a "sütiket" a keresőben vagy ha ön személyesen törli ki az árut. 

  • Hogyan járjak el, ha a megrendelést újabb áruval akarom kibővíteni?

Ha a megrendelés az "Új" vagy a "Fogadott" állapotban van, saját maga beteheti az árut a "Megrendeléseim" címszó alatt. Ha a megrendelés a "Számlázás" vagy egyéb állapotban van, már nem lehet semmilyen árut a megrendeléshez tenni. Ebben az esetben új megrendelést kell készíteni. Nem lehet összevonni a megrendeléseket abban az esetben, ha az egyikben kedvezményes kupónt váltanak be.

  • Hogy vonhatom vissza a már elküldött megrendelést?

A megrendelést e-mailben vonhatja vissza eshop@stoklasa.cz címen. Ha a megrendelés "Elküldve" állapotban van, már a szállítónál van kézbesítésre készen. Ebben az esetben keressék vásárlói szervizünket (+420) 553 677 969, itt közlik önökkel a további lépéseket.

  • Az e-shopos megrendelésnél érvényesíthetem a  "sphere card" tulajdonosi kedvezményemet?

Ezt a kedvezményt csak üzleteinkben lehet érvényesíteni (nem érvényes a Praha Dejvice, Dejvická 8, Praha 6 üzlet és az e-shopos vásárlás esetén). Üzleteink vásárlóit bónusz programban is részesítjük, mely előnyt jelent, pl. születésnapi vásárlási utalványok, árukedvezmények kiválasztott termékekhez, reklamációs lehetőség pénztári blokk felmtutatása nélkül is.

  • Több kedvezményes kupónt is felhasználhatok egy megrendeléshez?

Egy megrendeléshez csak egy kedvezményes kupón használható fel, a kedvezmények nem összevonhatók.

 

Fizetés

  • Megváltoztathatom a fizetés módját a megrendelés intézése közben?

Igen, de csak addig míg a megrendelés a következő állapotokban található: Elintézetlen átvitel, Új, Fogadott, Elkészítve, Rezerváció, A befejezésre várakozás. Ezek után a fizetés módját már nem változtathatják meg.

  • Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Minden fizetési lehetőséget megtalálnak itt.

  • Banki átutalással szeretnék fizetni, hol találom hozzá a kívánt adatokat?

A számla kiállítása után e-mailben kapja meg a számlázási adatokat, melynek alapján megvalósíthatja a fizetést. Az adatokat a megrendelés rendezését követő két munkanapon belül kapja meg - amint az áru elérhetősége és a megrendelés szállításra elkészítése megvalósul. Biztos lehet abban, hogy az áru, amit kifizet, raktáron van és szállításra kész.  

  • Mennyi időm van a megrendelés kifizetésére, ha számlás előfizetést választok?

A fizetést a számla elküldése után számított öt munkanapon belül várjuk. Ezután megkeressük önt, hogy továbbra is igényt tart-e a megrendelésre. Amennyiben nem tudjuk önnel felvenni a kapcsolatot, a megrendelést sztornózzuk. Ha több időt igényel a számla kifizetésére, írja be ezt az információt a megrendelés megjegyzésébe. 

  • A terméket átvehető valamelyik üzletükben és helyben fizethető?

Az ÁFA nélkül 200 Kč feletti megrendeléseket átvehetik bármelyik üzletünkben. Bankkártyával vagy kézpénzben fizetni csak a Stoklasa céges üzleteiben lehet. Az ún. „szerződéses üzletekben“ (Praha Dejvice, Olomouc OC Haná a Olomouc City, Zlín) helyben nem fizethetnek, csak átvevőhelyként szolgálnak. A megrendelés átvételénél 20 Kč kezelési költséget számolunk fel.

  • Kifizethető az áru előre számlára és utána átvehető az üzletben más személy által?

Igen, lehetséges. Az a személy, aki átveszi a csomagot, feltünteti a megrendelő nevét és a megrendelés számát, hogy ne történhessen csalás.

 

A küldemény kézbesítése

  • Milyen a kézbesítési ideje az árunak?

A megrendeléseket igyekszünk gyorsan intézni, általában két mundanapon belül. Amennyiben a megrendelés elkészítése valamilyen oknál fogva késik, ügyfélszolgálatunk értesíti önt erről. Amint az áru a szállítóhoz kerül, figyelheti a csomag állapotát a szállítócég weboldalán.  

  • Hol követhetem figyelemmel a csomagomat?

Miután a csomagot átadjuk a szállítócégnek, e-mailben elküldjük önnek a csomag számát és ettől kezdve a szállítócég weboldalán követheti a csomagot. Ezt a számot a megrendelés részleteiben is megtalálja a "Kontóm" részben abban az esetben, ha ön regisztrált felhasználó.  

  • Mit tegyek, ha a csomagot nem tudtam átvenni és azt visszaküldték, én viszont továbbra is igénylem?

Hívja ügyfélszolgálatunkat a (+420) 553 677 969 telefonszámon. Itt elmondják önnek a legmegfelelőbb megoldást. 

  • Mely államokba szállítanak?

Az aktuális jegyzéket megtalálják itt.

  • Mit tegyek, ha nem kaptam meg a csomagot?

Ha látja a szállítócég rendszerében, hogy a csomag állapota néhány napja nem változik, érdeklődjön közvetlen a szállítócégnél. Amennyiben tőlünk nem kapott értesítést a megrendelése rendezéséről és a szállítónak való átadásról, érdeklődjön  ügyfélszolgálatunkön a  (+420) 553 607 777, (+420) 734 750 798 telefonszámokon vagy az eshop@stoklasa.cz e-mail címen.

  • Mit tegyek, ha meghibásodott küldeményt kapok?

A küldeményt átvételnél alaposan ellenőrizze le. Amennyiben meghibásodást észlel, közölje a kézbesítővel, ő elmondja önek a további lépéseket. Amennyiben a hibát csak a csomag kinyitása után fedezte fel, értesítse ügyfélszolgálatunkat, ahol megoldást kínálnak önnek.  

  • Személyesen szeretném a csomagot átvenni. Lehetséges ez?

Az ÁFA nélkül 200 Kč feletti megrendelést bármelyik üzletünkben átvehetik. Személyes átvételnél 20 Kč kezelési költséget számolunk fel.

  • Az e-shopon keresztül rendelt árut kicsomagolhatom és leelenőrizhetem az üzletben fizetés előtt?

Az e-shopos megrendelések esetén az üzltet csak átvételi hely. A megrendelés kifizetése után kapja meg a csomagot, melyet előre nem csomagolhat ki. Amennyiben a csomagot szeretné visszaküldeni, reklamálni vagy kicserélni, az árut vissza kell küldeni a raktárba (Stoklasa textilní galanterie s.r.o., centrální sklad Štěpánkovice, ul. Svobody 762/23, 747 28 Štěpánkovice) és ki kell tölteni a reklamációs űrlapot itt.

  • Önök elküldték az árut, de a kézbesítés idején nem leszek a megadott címen. Mit tegyek?

Hívja fel a kézbesítőt és kérje, hogy más időben vagy más címre szállítsa ki az árut. 

  • Hogy tudom meg, hogy az árut már elküldték?

A megrendelés rendezéséről e-mailben értesítjük önt. A megrendelés állapotát követhetik bejelentkezés után (csak a regisztrált felhasználók). A "Kontóm" részben nézzék meg a "Megrendelések listája" csoportot. Ha a csomagot átadtuk a szállítcégnek, e-mailben értesítjük önt, melyben elküldjük a csomag számát is és így követheti a csomag állapotát a szállítócég weboldalán. Ugyanígy szerezhet tudomást az üzletbe elküldött csomagról is.

 

Reklamáció, árucsere és vásárlási szerződés felbontása

  • Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?

Reklamáció esetén az itt feltüntetett információk szerint járjon el. További információkat konkrét esetekről üzleti feltételeinkben találnak a „Hibákért való felelőség, a hibákból adódó jogok“ cikkelyben.

  • Hogyan járjak el, ha valamelyik megvásárolt árut másfajtára szeretném kicserélni?

Keressenek bennünket e-mailben a lenka.scheffczikova@stoklasa.cz e-mail címen vagy telefonon a (+420) 777 716 104 telefonszámon. Értesíteni fogjuk önöket a legmegfelelőbb intézési módokról. 

  • Mit tegyek, ha valamelyik tétel a megrendelésemben hibás, tévesen van elküldve, vagy egyáltalán nincs benne a csomagomban?

Reklamáció esetén az itt feltüntetett utasítások alapján járjon el. A reklamációs részlegünket e-mailben a lenka.scheffczikova@stoklasa.cz e-mail címen vagy a (+420) 777 716 104 telefonszámon érhetik el. Itt megtalálják önnek a legmegfelelőbb megoldást.

  • Hogyan érvényesítsem a törvényes jogomat az áru visszaadása esetén internetes megrendelésnél?

Pontos információkat az üzleti feltételekben találnak a "Vásárlói szerződés felbontása" cikkelyben.

karty karty karty
FacebookPinterestTwitterInstagram
Az üzleti forgalomról szóló törvény értelmében az eladó köteles a vásárlónak számlát kiállítani. A forgalmat köteles regisztrálni az adóhatáságnal online, technikai probléma esetében legkésőbb 48 óráig az eladást követően.

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2017.
A szükséges funkciók eléréséhez ez a weboldal cookie-kat használ. További használatával egyetért. További információk. Értem.