www.stoklasa.hu
Stoklasa Rövidáru - nagykereskedés
Průmyslová 13, 747 23 Bolatice
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa.hu

zacatek 

 


Regisztráció és bejelentkezés

Igen, regisztráció nélkül is lehet vásárolni, de csak abban az esetben, ha ön kiskereskedő. Javasoljuk mégis a regisztrációt, így kihasználhatják a kedvezményeinket, melyeket lentebb tüntetünk fel. Amennyiben ön adószámmal rendelkezik, a regisztráció elengedhetetlen.

Csak a regisztrált vásárlónak van lehetősége az alábbiakra:
- áttekintése van minden megrendeléséről
- nem szükséges minden megrendelésnél kitöltenie az adatait
- kedvencek közé tehet be termékeket
- áttekintése van az új kedvezményekről és újdonságokról, melyek e-shopunkba kerültek az utolsó bejelentkezés óta
- bekapcsolódhat a hűségprogramunkba kiskereskedőként (bónuszprogram üzleteinkben) vagy adószámmal rendelkező nagykereskedőként
A regisztráció nélküli  vásárlók számára a kiskereskedői árak jelennek meg (amennyiben rendelkezik adószámmal, be kell jelentkezni vagy regisztrálni kell. A számlázott ár későbbi változtatására a regisztráció nélküli vagy be nem jelentkezett vásárlók számára nincs lehetőség.

Az e-shop főoldala jobb felső sarkában kattintsanak a "Felhasználói kontó létrehozása" parancsra. Amennyiben ön adószámmal rendelkező vásárló, töltse ki az idevonatkozó adatokat. Ellenkező esetben jelöljék be, hogy önök magánszemélyek. A "Folytatás" gombra kattintva eljut a további szükséges adatokhoz, ezeket kitöltve befejezik a regisztrációt. (Amennyiben iskoláknak és óvodákank, szervezeteknek és intézményeknek, önkormányzati szerveknek, cégeknek vásárlonak, az adott szervezet adószámával kell beregisztrálni.)
 

Ha elfelejtette a bejelentkezési adatait, a "Bejelentkezés" ablakban válassza az "Ideiglenes jelszó küldése" lehetőséget. E-mail címére elküldjük az ideiglenes jelszót. Ez a jelszó 24 óráig érvényes. Ez alatt az idő alatt változtassa meg a jelszavát.
 

Ha elfelejtette a bejelentkezési adatait, a "Bejelentkezés" alatt válassza az "Ideiglenes jelszó küldése" lehetőséget. A megadott e-mail címre, amit a regisztrációnál megadott, elküldjük az ideilenes jelszót, mely 24 óráig érvényes. Ez alatt az idő alatt az ideiglenes jelszót me kell változtatni.

Ha kisválalkozó ként regisztrált és státuszát azonosítóval rendelkező nagykereskedelmi űgyfélre szeretné módosítani, új regisztrációt kell létrehoznia egy új e-mail címmel. Ha kétségei vannak, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
 

Az azonosító megváltoztatásakor új regisztrációt kell létrehozni új e-mail címmel..Az eredetei e-mail cím megtartásánal kérjük forduljon ügyfélszálgálatunkhoz.
 

A hírlevelekre a főoldalon található űrlapon iratkozhat fel, regisztrációnal, A fiók beállításánál ési rendelés közben.

A hírleveleknek köszönhetően szerezhetnek információkat új termékeinkről, aktuális kedvezményeinkről, akcióinkról, továbbá ajándékvásárlási ötleteket szerezhetnek, divatékszer, dekoráció készítéséhez használati utasításokat kaphatnak és még sok egyéb hasznos információhoz juthatnak hírleveleink által. A hírlevél igénylői számára speciális akciókat, kedvezményeket, ingyenes szállítási napokat is biztosítunk.

Áru

Az elfogyott áruk elérhetőségét közvetlen a termék neve fölött találják meg. Ha szeretne e-mailt kapni, amikor az áru rendelkezésre áll, állítsa be a termék megfigyelését. A megfigyelés funkciót beállíthatják az önök által kiválasztott konkrét változatokra és csomagolásokra.
 


Ha az ön által választott szín vagy variáns nincs raktáron, a raktározás idejét a kívánt variánsnál találják meg.

 

Dostupnost

 

Raktáron lévő áruként feltüntetjük az azonnali kiszállításra kész áru mennyiségét raktárunkban. Ha további készletünk van a raktárban, ami még nem áll készen az eladásra (az árut kisebb kiszerelésben kell csomagolni, címkével ellátva, vagy használati utasítással kell ellátni), értesítjük, hogy tudja, milyen mennyiségre tudunk felkészülni. rövid időn belül (legkésőbb 7 napon belül).

Ha ilyen elemeket is tartalmaz a rendelésben, akkor a teljes rendelést azonnal elküldjük Önnek, amint az összes tétel készen áll.

Minden terméket igyekszünk a leghitelesebb színekben megjeleníteni oldalunkon. Minden monitornak más lehet a felbontása, ezért igyekszünk a színeket részletesen körülírni és ezért használunk színskálánkban annyi színárnyalatot. 

Az egyes termékek végtelen színkombinációjánál nem egyszerű megválasztani a legmegfelelőbb megnevezést, hisz nagyon sok színárnyalat csak minimálisan tér el egymástól. Ezért használunk többféle színskálát, és ennek köszönhetően pontosabban meg tudjuk határozni az egyes termékek színárnyalatát. Többféle színskálát használunk: világviszonylatban elismert a Pantone színskálája Fashion + Home, mely szám variációval is rendelkezik, ez az ún. tpx., mellyel leginkább a textil rövidárunál találkozhatnak, mint pl. a cérnák vagy szalagok. A többi terméknél a klasszikus cseh színskálát használjuk, ezek a fém vagy fa színek, vagy a forgalmazó által megadott színskálákat.
 

Nem. A nagy csomagolásoknál csak a termék dobozán található meg a cimke. A nagyobb csomagok viszont helyspórolósabbak és egyben olcsóbbak is. 
 

Az árukat csak üzlethazainkba tekinthetik meg. A nagykereskedelmi ügyfeleknek lehetőségük van üzletlátogatást megbeszélni a Key Account Managerrel.
 

Megrendelés

Válasszon terméket e-shopunkban, válassza ki annak változatát, a csomag méretét és mennyiségét, és tegye a kosárba.

Az árukat a kosárba közvetlenül az egyes kategóriák árulistájáról vagy a részletes árukártyáról teheti.

Ha egy termékből több színváltozatot szeretne rendelni, használja a Tömeges vásárlás funkciót. Itt megtekintheti az összes termékváltozatot, és egyszerre több változatot is tehet a kosárba.

Miután kiválasztotta mindazt, amire szüksége van, ellenőrizze a kosarát, és adja le rendelését.

Rendeléseket kizárólag az e-shopon keresztül fogadunk el. Ha segítségre van szükségük, forduljanak ügyfélszolgálatunkhoz.
 

Rendelése állapotát bejelentkezés után láthatja a „fiókom“ fülön. Itt megtalálja a rendelése részletes leírását. A rendelés végrehajtásáról e-mailben is értesítve lessz.

 


 

Ha ön regisztrált vásárló, keresse a korábbi megrendelést a "Kontóm" részben, a megrendelésen válassza ki a megrendelés részleteit és onnan közvetlenül az árura kattinthat. 
 

A termékek a kosárban (nem regisztrált ügyfeleknél pár napig, regisztrált vásárlóknak pedig véglegesen megmarad), még akkor is ha úgy dönt, hogy a válásztékhoz később visszatér. A kosárból a termékek törlődnek ha törli a „sütiket“ vagy ha úgy dönt, hogy maga távolítja el a kosárból.
 

Ha ön regisztrált felhasználó, lehetősége van a megrendelést megosztani több kosárba, pl. típus szerint (textília rövidáru, dekoráció, bizsutéria, stb.) vagy a leszállítás dátuma szerint. Így több bevásárlókosara is nyitva lehet egyszerre. Részletesebb útmutatót ezen az oldalon találnak. 
 

A már elküldött megrendelésbe nem lehet belenyúlni. Ennek a megrendelésnek kérheti a sztornózását és újat küldhet. 
 

Ha az előre fizetést választotta, de még nem fizetett, vagy egy függőben lévő tranzakció állapota áll fel, a rendelést lemondhatja. Más fizetési módszernél a megrendelést azonnal feldolgozásra kerül,lemondására jelenleg csak ügysfélszolgáltatásunknál van lehetőség. Ha a rendelés „elküldött“ állapotban van, akkor az árut átadtuk a futárszolgálatnak és nem lehetséges a lemondása.
 

Ezt a kedvezményt csak üzleteinkben lehet érvényesíteni (nem érvényes a Praha Dejvice, Dejvická 8, Praha 6 üzlet és az e-shopos vásárlás esetén). Üzleteink vásárlóit bónusz programban is részesítjük, mely előnyt jelent, pl. születésnapi vásárlási utalványok, árukedvezmények kiválasztott termékekhez, reklamációs lehetőség pénztári blokk felmutatása nélkül, vagy a megrendelés kezelési költség mentes átvétele közvetlenül az üzletben.
 

Egy megrendeléshez csak egy kedvezményes kupón használható fel, a kedvezmények nem összevonhatók. A kedvezmény nem vonatkozik a már leárazott árura.
 

Vásárlásnál több ajándékutalvány is felhasználható. Azok az utalványok, melyeket az üzletekben zajló bónuszprogramok keretén belül kaptak, csak az üzletekben használhatók fel. A klasszikus ajándékutalványokkal nem kombinálhatók.
 

Megjegyzést a kosárban a Szállítás és fizetés részben lehet írni. 
 

Ha a megrendeléshez megjegyzést ír, a megrendelés nem kerül automatikusan feldolgozásra. Előbb a munkatársunknak az ön megjegyzését fel kell dolgoznia, csak ezután küldi manuálisan tovább a megrendelést. Ezért, ha szeretné, hogy a megrendelés gyors legyen, semmiképp se írja be a megjegyzések mezőbe, hogy "Kérem a megrendelés gyors intézését", mert ezzel lelassítja a rendszert. 

Fizetés

Fizetési mód változtátására csak kártyás fizetés esetén van lehetőség, ha a tranzakció sikertelen volt.

A fizetést a számla benyújtását követő öt munkanapon belül várjuk el. Ezt követően e-mailen keresztül vesszük fel önnel a kapcsolatot, és ertesítjük a kifizetetlen számláról. Fizetés elmulasztása esetén a rendelés törlésre kerül.

Az előfizetési számlát megkapja az e-mail címére pár perccel a megrendelés után. Amennyiben ön új vásárló, a regisztrációját előbb ellenőrizni kell, és csak ezután érkezik meg az előfizetési számla. Ennek a számlának az érvényessége 5 nap. A kifizetett összeg jóváírása után a megrendelés automatikusan átkerül csomagolásra.  Az összes áru bebiztosítása után kerül a csomag szállításra. 

A számlát a megrendelés elküldését követően kapott e-mail mellékletében találja. A regisztrált vásárlók a számlát a Fiókom -> Rendelési lista -> Megrendelés részletei -> Megrendelési számla menüpontban történő bejelentkezés után is megtalálják. Ugyanez vonatkozik a kiállított jóváírásra is.

Az ÁFA nélkül 200 Kč feletti megrendeléseket átvehetik bármelyik üzletünkben. Bankkártyával vagy kézpénzben fizetni csak a Stoklasa céges üzleteiben lehet. Az ún. „szerződéses üzletekben“ (Praha Dejvice, Praha - Nové Butovice, Olomouc OC Haná a Olomouc City, Zlín) helyben nem fizethetnek, csak átvevőhelyként szolgálnak. A megrendelés átvételénél 20 Kč kezelési költséget számolunk fel (ez nem érvényes a bónuszprogram tagjai számára).

 

Igen, lehetséges. Az a személy, aki átveszi a csomagot, feltünteti a megrendelő nevét és a megrendelés számát, hogy ne történhessen csalás.
 

A küldemény kézbesítése

A megrendeléseket igyekszünk gyorsan intézni, általában két munkanapon belül. Amennyiben a megrendelés elkészítése valamilyen oknál fogva késik, az aktualitásokban vagy az e-shopunkban levő bannereken értesülhet erről a tényről. Amint az áru a szállítóhoz kerül, figyelheti a csomag állapotát a szállítócég weboldalán.  
 

Miután a csomagot átadjuk a szállítócégnek, e-mailben elküldjük önnek a csomag számát és ettől kezdve a szállítócég weboldalán követheti a csomagot. Ezt a számot a megrendelés részleteiben is megtalálja a "Kontóm" részben abban az esetben, ha ön regisztrált felhasználó.
 

Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkal. Itt elmondják a legjobb módszert.
 

Itt találják az azon országok aktuális listáját, ahová rendeléseket szállítunk, beleértve a szállítási és fizetési módszereket.

Ha a futárszolgálat rendszerében a szállítmány több napja nem változtatta meg helyét, kérjük forduljon közvetlen a szállítóhoz. Ha nem kapott tőlünk tájékoztatást a megrendelés feldolgozásáról és a futárszolgálathoz való eljuttatásáról, forduljon ügyfélszolgáltatásunkhoz.
 

A küldeményt átvételnél alaposan ellenőrizze le. Amennyiben meghibásodást észlel, közölje a kézbesítővel, ő elmondja önek a további lépéseket. Amennyiben a hibát csak a csomag kinyitása után fedezte fel, értesítse ügyfélszolgálatunkat, ahol megoldást kínálnak önnek.  
 

Az ÁFA nélkül 200 Kč feletti megrendelést bármelyik üzletünkben vagy cégünk portáján is átvehetik. A személyes átvételért díjat kell fizetni.
 

Az e-shopos megrendelések esetén az üzltet csak átvételi hely. A megrendelés kifizetése után kapja meg a csomagot, melyet előre nem csomagolhat ki. Amennyiben a csomagot szeretné visszaküldeni, reklamálni vagy kicserélni, az itt található információk szerint járjon el. 

Hívja fel a kézbesítőt és kérje, hogy más időben vagy más címre szállítsa ki az árut. 

A megrendelés rendezéséről e-mailben értesítjük önt. A megrendelés állapotát követhetik bejelentkezés után (csak a regisztrált felhasználók). A "Kontóm" részben nézzék meg a "Megrendelések listája" csoportot. Ha a csomagot átadtuk a szállítcégnek, e-mailben értesítjük önt, melyben elküldjük a csomag számát is és így követheti a csomag állapotát a szállítócég weboldalán. Ugyanígy szerezhet tudomást az üzletbe elküldött csomagról is.
 

Igen, lehet. Ezt a címet adja meg a kosárban a megrendelésénél. 
 

Reklamáció, árucsere és vásárlási szerződés felbontása

Ha ön felhasználó (nem vállalkozó), az árut 14 napon belül visszaküldheti, így elléphet a vásárlói szerződéstől. Ez az előny nem érvényes a nagykereskedők számára (amennyiben a vállalkozó az árut azonosító számmal rendeli). 

Reklamáció esetén az itt feltüntetett információk szerint járjon el. További információkat konkrét esetekről kereskedelmi feltételeinkben találnak a „Hibákért való felelőség, a hibákból adódó jogok“ cikkelyben.
 

Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgáltatásunkal. Tájékoztatni fogjuk önt a legmegfelelőbb megoldási lehetőséggel.
 

Reklamáció esetén kövesse az itt található információkat. Lépjen kapcsolatba a reklamációs ügyfélvonallal. Itt kínálunk lehetőségeket a helyzet megoldására igényeinek megfelelően.

Pontos információkat az üzleti feltételekben találnak a "Vásárlói szerződés felbontása" cikkelyben.

karty karty karty PayU
Facebook Pinterest Instagram
Az üzleti forgalomról szóló törvény értelmében az eladó köteles a vásárlónak számlát kiállítani. A forgalmat köteles regisztrálni az adóhatáságnal online, technikai probléma esetében legkésőbb 48 óráig az eladást követően.

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2022.