Az e-shop működése nem függ össze a koronavírussal. A megrendeléseket folyamtosan intézzük, a szállítási idő 3-5 napra hosszabbodhat. Köszönjük a megértést.
www.stoklasa.hu
Stoklasa Rövidáru - nagykereskedés
Průmyslová 13, 747 23 Bolatice
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa.hu

Gyakori kérdések

 

 

Regisztráció és bejelentkezés

Áru

Megrendelés

Fizetés

Csomagszállítás

Reklamáció, árucsere és a vásárlói szerződés felbontása

 

 

Regisztráció és bejelentkezés

  • Vásárlohatok regisztráció nélkül?

Igen, regisztráció nélkül is lehet vásárolni, de csak abban az esetben, ha ön kiskereskedő. Javasoljuk mégis a regisztrációt, így kihasználhatják a kedvezményeinket, melyeket lentebb tüntetünk fel. Amennyiben ön adószámmal rendelkezik, a regisztráció elengedhetetlen.

Regisztráció

  • Mik a regisztráció előnyei?

Csak a regisztrált vásárlónak van lehetősége az alábbiakra:
- áttekintése van minden megrendeléséről
- nem szükséges minden megrendelésnél kitöltenie az adatait
- kedvencek közé tehet be termékeket
- áttekintése van az új kedvezményekről és újdonságokról, melyek e-shopunkba kerültek az utolsó bejelentkezés óta
- bekapcsolódhat a hűségprogramunkba kiskereskedőként (bónuszprogram üzleteinkben) vagy adószámmal rendelkező nagykereskedőként
A regisztráció nélküli  vásárlók számára a kiskereskedői árak jelennek meg (amennyiben rendelkezik adószámmal, be kell jelentkezni vagy regisztrálni kell. A számlázott ár későbbi változtatására a regisztráció nélküli vagy be nem jelentkezett vásárlók számára nincs lehetőség.

  • Hogy történik a regisztráció?

Az e-shop főoldala jobb felső sarkában kattintsanak a "Felhasználói kontó létrehozása" parancsra. Amennyiben ön adószámmal rendelkező vásárló, töltse ki az idevonatkozó adatokat. Ellenkező esetben jelöljék be, hogy önök magánszemélyek. A "Folytatás" gombra kattintva eljut a további szükséges adatokhoz, ezeket kitöltve befejezik a regisztrációt. (Amennyiben iskoláknak és óvodákank, szervezeteknek és intézményeknek, önkormányzati szerveknek, cégeknek vásárlonak, az adott szervezet adószámával kell beregisztrálni.)

  • Mit tegyek, ha elfelejtettem a bejelentkezési adatokat?

Ha elfelejtette a bejelentkezési adatait, a "Bejelentkezés" ablakban válassza az "Ideiglenes jelszó küldése" lehetőséget. E-mail címére elküldjük az ideiglenes jelszót. Ez a jelszó 24 óráig érvényes. Ez alatt az idő alatt változtassa meg a jelszavát.  

  • Mi a teendő, ha elfelejtettem a bejelentkezési adataimat? 

Ha elfelejtette a bejelentkezési adatait, a "Bejelentkezés" alatt válassza az "Ideiglenes jelszó küldése" lehetőséget. A megadott e-mail címre, amit a regisztrációnál megadott, elküldjük az ideilenes jelszót, mely 24 óráig érvényes. Ez alatt az idő alatt az ideiglenes jelszót me kell változtatni.

  • Megváltoztathatom a regisztrációmat kiskereskedőiről nagykereskedői megrendelőre?

Amennyiben kiskereskedőként regisztrált és identifikációs számmal rendelkező vásárlóként akar átjelentkezni, új regisztrációt kell létrehoznia új e-mail címmel. Kérdés esetén keressenek minket  .

  • Meg kell változtatnom az identifikációs számomat, hogyan járjak el?

Az identifikációs szám változásánál új regisztrációra van szükség új e-mail címmel. Ha szeretné meghagyni eredeti e-mail címét, keressen minket a szolgáltatói számunkon (+420) 553 677 969.

  • Hol jelentkezhetek be a hírlevél igénylésére?

A hírlevél igénylésére a főoldalon lehet bejelentkezni. Regisztrációnál a Kontóm megnyitásával állíthatja be vagy a megrendelés közben is. 

  • Miért igényeljem a hírlevelet?

A hírleveleknek köszönhetően szerezhetnek információkat új termékeinkről, aktuális kedvezményeinkről, akcióinkról, továbbá ajándékvásárlási ötleteket szerezhetnek, divatékszer, dekoráció készítéséhez használati utasításokat kaphatnak és még sok egyéb hasznos információhoz juthatnak hírleveleink által. A hírlevél igénylői számára speciális akciókat, kedvezményeket, ingyenes szállítási napokat is biztosítunk.


Áru

 

  • Hogyan szerzek tudomást a hiányzó áru raktárra kerüléséről?

A hiányzó áru  raktárra kerülésérő a termék neve alatt szerezhetnek tudomást. Ha szeretne e-mailben is értesülni a termék meglétéről, jelölje be a "Beállítás" gombbal. A kereső funkciót  be lehet állítani az egyes specifikációra.

termék elérhetőségéről

Ha az ön által választott szín vagy variáns nincs raktáron, a raktározás idejét a kívánt variánsnál találják meg. 

Az áru variációja

 

Súly

  • Hova írhatom le az áruval kapcsolatos kérdésemet vagy megjegyzésemet?

Minden kínálathoz leírhatják a kérdésüket. A kérdést az áruhoz az "Áruvariációk" lapon találják meg.

Vásárlói kerdések

  • Miért van az árunak a monitoron más színe, mint a valóságban? 

Minden terméket igyekszünk a leghitelesebb színekben megjeleníteni oldalunkon. Minden monitornak más lehet a felbontása, ezért igyekszünk a színeket részletesen körülírni és ezért használunk színskálánkban annyi színárnyalatot. 

  • Miért használnak annyira szokatlan színmegnevezéseket?

Az egyes termékek végtelen színkombinációjánál nem egyszerű megválasztani a legmegfelelőbb megnevezést, hisz nagyon sok színárnyalat csak minimálisan tér el egymástól. Ezért használunk többféle színskálát, és ennek köszönhetően pontosabban meg tudjuk határozni az egyes termékek színárnyalatát. Többféle színskálát használunk: világviszonylatban elismert a Pantone színskálája Fashion + Home, mely szám variációval is rendelkezik, ez az ún. tpx., mellyel leginkább a textil rövidárunál találkozhatnak, mint pl. a cérnák vagy szalagok. A többi terméknél a klasszikus cseh színskálát használjuk, ezek a fém vagy fa színek, vagy a forgalmazó által megadott színskálákat. 

  • Ha több darabos csomagot rendelek, mindegyik darab külön fel lesz cimkézve?

Nem. A nagy csomagolásoknál csak a termék dobozán található meg a cimke. A nagyobb csomagok viszont helyspórolósabbak és egyben olcsóbbak is. 

  • Megtekinthető valahol az áru?

Az árut üzleteinkben lehet megtekinteni. Némelyik közülük nagykereskedelmi zónaként is szolgál, ahol nagy mennyiségű áru áll rendelkezésre. Közelebbi információkat ezekről a zónákról itt találhatnak.  

Megrendelés

  • Hogy rendelhetem meg az árut?

Ha az e-shopunkban nehezen tud tájékozódni és szívesen megtudná, hogyan járjon el a bevásárlásnál, a részletes utasítást a Hogyan vásároljunk részben találják meg. 

  • Rendelhetek telefonon vagy e-mailen keresztül is?

A megrendeléseket csak elektronikus formában az e-shopunkon keresztül fogadjuk. Ha segítségre van szükségük, hívják a vásárlói vonalunkat (+420) 553 677 969 a hét minden napján 7:00 és 18:00 között.

  • Hol informálódhatok a megrendelésem állásáról?

A megrendelése állapotát bejelentkezés után a "Kontóm" részben találják meg. Itt a megrendelés részleteiben egyszerűen megtudhatja, hogyan áll a megrendelése A megrendelés küldéséről e-mailben is értesítjük. További információkat a megrendelés állásáról ezen az oldalon találnak. 

  • Mit tegyek, ha nem találom azt az árut, amit már korábban vásároltam és újra meg szeretném vásárolni?

Ha ön regisztrált vásárló, keresse a korábbi megrendelést a "Kontóm" részben, a megrendelésen válassza ki a megrendelés részleteit és onnan közvetlenül az árura kattinthat. 

  • Mit tegyek, ha az áru kiválasztását le kell állítanom? Nem törlődik ki a kosár tartalma?

Az áru a kosárban marad akkor is, ha a válogatást szünetelteti és később tér vissza hozzá. A kosárból az áru eltűnik, ha kitöröli a "sütiket" a keresőben vagy ha ön személyesen törli ki az árut. 

  • A bevásárlókosárban elkészített megrendelésem van. Némelyik árut viszont korábban szeretném megrendelni és nem akarom elveszíteni az eredeti megrendelésemet. Hogyan járjak el? 

Ha ön regisztrált felhasználó, lehetősége van a megrendelést megosztani több kosárba, pl. típus szerint (textília rövidáru, dekoráció, bizsutéria, stb.) vagy a leszállítás dátuma szerint. Így több bevásárlókosara is nyitva lehet egyszerre. Részletesebb útmutatót ezen az oldalon találnak. 

  • Hogyan járjak el, ha a megrendelést újabb áruval akarom kibővíteni?

A már elküldött megrendelésbe nem lehet belenyúlni. Ennek a megrendelésnek kérheti a sztornózását és újat küldhet. 

  • Hogy vonhatom vissza a már elküldött megrendelést?

A megrendelést a (+420) 553 677 969-es telefonszámunkon vagy e-mailben vonhatja vissza eshop@stoklasa.cz címen. Ha viszont a megrendelés "Elküldve" állapotban van, már a szállítónál van kézbesítésre készen, akkor már nem lehet visszavonni. 

  • Az e-shopos megrendelésnél érvényesíthetem a  "sphere card" tulajdonosi kedvezményemet?

Ezt a kedvezményt csak üzleteinkben lehet érvényesíteni (nem érvényes a Praha Dejvice, Dejvická 8, Praha 6 üzlet és az e-shopos vásárlás esetén). Üzleteink vásárlóit bónusz programban is részesítjük, mely előnyt jelent, pl. születésnapi vásárlási utalványok, árukedvezmények kiválasztott termékekhez, reklamációs lehetőség pénztári blokk felmutatása nélkül, vagy a megrendelés kezelési költség mentes átvétele közvetlenül az üzletben.

  • Több kedvezményes kupónt is felhasználhatok egy megrendeléshez?

Egy megrendeléshez csak egy kedvezményes kupón használható fel, a kedvezmények nem összevonhatók. A kedvezmény nem vonatkozik a már leárazott árura. 

  • Felhasználhatok több ajándékutalványt egyszerre?

Vásárlásnál több ajándékutalvány is felhasználható. Azok az utalványok, melyeket az üzletekben zajló bónuszprogramok keretén belül kaptak, csak az üzletekben használhatók fel. A klasszikus ajándékutalványokkal nem kombinálhatók. 

  • Hol írhatok megjegyzést a megrendeléshez?

Megjegyzést a kosárban a Szállítás és fizetés részben lehet írni. 

Ha a megrendeléshez megjegyzést ír, a megrendelés nem kerül automatikusan feldolgozásra. Előbb a munkatársunknak az ön megjegyzését fel kell dolgoznia, csak ezután küldi manuálisan tovább a megrendelést. Ezért, ha szeretné, hogy a megrendelés gyors legyen, semmiképp se írja be a megjegyzések mezőbe, hogy "Kérem a megrendelés gyors intézését", mert ezzel lelassítja a rendszert. 

Fizetés

  • Megváltoztathatom a fizetés módját a megrendelés intézése közben?

Igen, de csak addig míg a megrendelés az Új állapotokban található.  

  • Mennyi időm van a megrendelés kifizetésére, ha számlás előfizetést választok?

A fizetést a számla elküldése után számított öt munkanapon belül várjuk. Ezután megkeressük önt, hogy továbbra is igényt tart-e a megrendelésre. Amennyiben nem tudjuk önnel felvenni a kapcsolatot, a megrendelést sztornózzuk.  

  • Banki átutalással előfizetéssel szeretnék fizetni. Hol találom az ide vonatkozó információkat?

Az előfizetési számlát megkapja az e-mail címére pár perccel a megrendelés után. Amennyiben ön új vásárló, a regisztrációját előbb ellenőrizni kell, és csak ezután érkezik meg az előfizetési számla. Ennek a számlának az érvényessége 5 nap. A kifizetett összeg jóváírása után a megrendelés automatikusan átkerül csomagolásra.  Az összes áru bebiztosítása után kerül a csomag szállításra. 

  • A termék átvehető valamelyik üzletükben és helyben fizethető?

Az ÁFA nélkül 200 Kč feletti megrendeléseket átvehetik bármelyik üzletünkben. Bankkártyával vagy kézpénzben fizetni csak a Stoklasa céges üzleteiben lehet. Az ún. „szerződéses üzletekben“ (Praha Dejvice, Praha - Nové Butovice, Olomouc OC Haná a Olomouc City, Zlín) helyben nem fizethetnek, csak átvevőhelyként szolgálnak. A megrendelés átvételénél 20 Kč kezelési költséget számolunk fel (ez nem érvényes a bónuszprogram tagjai számára). 

 

  • Kifizethető az áru előre számlára és utána átvehető az üzletben más személy által?

Igen, lehetséges. Az a személy, aki átveszi a csomagot, feltünteti a megrendelő nevét és a megrendelés számát, hogy ne történhessen csalás.

 

A küldemény kézbesítése

  • Milyen a kézbesítési ideje az árunak?

A megrendeléseket igyekszünk gyorsan intézni, általában két munkanapon belül. Amennyiben a megrendelés elkészítése valamilyen oknál fogva késik, az aktualitásokban vagy az e-shopunkban levő bannereken értesülhet erről a tényről. Amint az áru a szállítóhoz kerül, figyelheti a csomag állapotát a szállítócég weboldalán.  

  • Hol követhetem figyelemmel a csomagomat?

Miután a csomagot átadjuk a szállítócégnek, e-mailben elküldjük önnek a csomag számát és ettől kezdve a szállítócég weboldalán követheti a csomagot. Ezt a számot a megrendelés részleteiben is megtalálja a "Kontóm" részben abban az esetben, ha ön regisztrált felhasználó.  

  • Mit tegyek, ha a csomagot nem tudtam átvenni és azt visszaküldték, én viszont továbbra is igénylem?

Hívja ügyfélszolgálatunkat a (+420) 553 677 969 telefonszámon. Itt elmondják önnek a legmegfelelőbb megoldást. 

  • Mely államokba szállítanak?

Az államok aktuális jegyzékét alább találják, a kézbesítés és fizetés módját pedig megtalálják itt: Ausztrália, Belgium, Fehéroroszország, Bulgária, Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Horvátország, Indonézia, Írország, Izland, Olaszország, Izrael, Kanada, Kazahsztán, Ciprus, Lichtenstein, Litvánia, Lettország, Luxemburg, Magyarország,, Málta, Németország, Hollandia, Norvégia, Lengyelország,, Portugália, Ausztria, Románia, Oroszország, Görögország, Szingapúr, Szlovákia, Szlovénia, USA, Szerbia, Spanyolország, Svédország, Svájc, Törökország, Ukrajna, Nagy Británia

  • Mit tegyek, ha nem kaptam meg a csomagot?

Ha látja a szállítócég rendszerében, hogy a csomag állapota néhány napja nem változik, érdeklődjön közvetlen a szállítócégnél. Amennyiben tőlünk nem kapott értesítést a megrendelése rendezéséről és a szállítónak való átadásról, érdeklődjön  ügyfélszolgálatunkon a  (+420) 553 607 777, (+420) 734 750 798 telefonszámokon vagy az eshop@stoklasa.cz e-mail címen.

  • Mit tegyek, ha meghibásodott küldeményt kapok?

A küldeményt átvételnél alaposan ellenőrizze le. Amennyiben meghibásodást észlel, közölje a kézbesítővel, ő elmondja önek a további lépéseket. Amennyiben a hibát csak a csomag kinyitása után fedezte fel, értesítse ügyfélszolgálatunkat, ahol megoldást kínálnak önnek.  

  • Személyesen szeretném a csomagot átvenni. Lehetséges ez?

Az ÁFA nélkül 200 Kč feletti megrendelést bármelyik üzletünkben vagy cégünk portáján is átvehetik. Személyes átvételnél 20 Kč kezelési költséget számolunk fel (ez nem érvényes a bónuszprogram tagjai számára.)

  • Az e-shopon keresztül rendelt árut kicsomagolhatom és leellenőrizhetem az üzletben fizetés előtt?

Az e-shopos megrendelések esetén az üzltet csak átvételi hely. A megrendelés kifizetése után kapja meg a csomagot, melyet előre nem csomagolhat ki. Amennyiben a csomagot szeretné visszaküldeni, reklamálni vagy kicserélni, az itt található információk szerint járjon el. 

  • Önök elküldték az árut, de a kézbesítés idején nem leszek a megadott címen. Mit tegyek?

Hívja fel a kézbesítőt és kérje, hogy más időben vagy más címre szállítsa ki az árut. 

  • Hogy tudom meg, hogy az árut már elküldték?

A megrendelés rendezéséről e-mailben értesítjük önt. A megrendelés állapotát követhetik bejelentkezés után (csak a regisztrált felhasználók). A "Kontóm" részben nézzék meg a "Megrendelések listája" csoportot. Ha a csomagot átadtuk a szállítcégnek, e-mailben értesítjük önt, melyben elküldjük a csomag számát is és így követheti a csomag állapotát a szállítócég weboldalán. Ugyanígy szerezhet tudomást az üzletbe elküldött csomagról is.

  • Lehet az árut kézbesíteni délután és hétvégén?

Csehországban szombaton lehet szállítani a Cseh postán keresztül, de csak előre egyeztetve az ügyfélvonalon (+420) 553 677 969. A délutáni szállítást megszüntettük. 

  • Lehet az árut a számlázási címtől eltérő címre is szállítani? 

Igen, lehet. Ezt a címet adja meg a kosárban a megrendelésénél. 

 

Reklamáció, árucsere és vásárlási szerződés felbontása

  • Megrendeltem az árut, de nem felel meg az elvárásaimnak. Visszaküldhetem? 

Ha ön felhasználó (nem vállalkozó), az árut 14 napon belül visszaküldheti, így elléphet a vásárlói szerződéstől. Ez az előny nem érvényes a nagykereskedők számára (amennyiben a vállalkozó az árut azonosító számmal rendeli). 

  • Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?

Reklamáció esetén az itt feltüntetett információk szerint járjon el. További információkat konkrét esetekről kereskedelmi feltételeinkben találnak a „Hibákért való felelőség, a hibákból adódó jogok“ cikkelyben.

  • Hogyan járjak el, ha valamelyik megvásárolt árut másfajtára szeretném kicserélni?

Keressenek bennünket e-mailben a lenka.scheffczikova@stoklasa.cz e-mail címen vagy telefonon a (+420) 777 716 104 telefonszámon. Értesíteni fogjuk önöket a legmegfelelőbb intézési módokról. 

  • Mit tegyek, ha valamelyik tétel a megrendelésemben hibás, tévesen van elküldve, vagy egyáltalán nincs benne a csomagomban?

Reklamáció esetén az itt feltüntetett utasítások alapján járjon el. A reklamációs részlegünket e-mailben a lenka.scheffczikova@stoklasa.cz e-mail címen vagy a (+420) 777 716 104 telefonszámon érhetik el. Itt megtalálják önnek a legmegfelelőbb megoldást.

  • Hogyan érvényesítsem a törvényes jogomat az áru visszaadása esetén internetes megrendelésnél?

Pontos információkat az üzleti feltételekben találnak a "Vásárlói szerződés felbontása" cikkelyben.

karty karty karty PayU
FacebookPinterestTwitterInstagram
Az üzleti forgalomról szóló törvény értelmében az eladó köteles a vásárlónak számlát kiállítani. A forgalmat köteles regisztrálni az adóhatáságnal online, technikai probléma esetében legkésőbb 48 óráig az eladást követően.

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2020.
A szükséges funkciók eléréséhez ez a weboldal cookie-kat használ. További használatával egyetért. További információk. Értem.