Valami probléma adódott? Lépjen velünk kapcsolatba telefonon, e-mailben vagy a kapcsolati űrlap segítségével, és közösen megoldjuk a helyzetet az Ön elégedettsége érdekében.
Az online megrendelésből származó áru reklamációjának gyors intézése érdekében töltse ki a reklamációs űrlapot.
Az űrlap elküldése után a reklamációs osztály munkatársa felveszi Önnel a kapcsolatot és javaslatot tesz a további lépésekre. Ha a reklamált árut vissza kell küldeni, küldje el a következő címre:
Stoklasa textilní galanterie
Reklamációs osztály
Průmyslová 934/13
747 23 Bolatice
Czech Republic
A termék hibájáért való felelősség kizárólag az áru cseréjére vagy visszatérítésére korlátozódik, minden egyéb kárigény kizárt. A reklamációs eljárás megkezdése nem befolyásolja a vásárló kötelezettségét, hogy a kiállított számlát határidőre kiegyenlítse. A vásárló nem függesztheti fel a számlák kifizetését a reklamációs eljárás miatt.
Ha a terméket reklamáció céljából küldi vissza a reklamációs űrlap kitöltése nélkül, az alábbiakat kell mellékelnie:
írásos reklamáció a hiba leírásával
javaslat a reklamáció kezelésére
a vásárlást igazoló bizonylat másolata (számla), illetve kárjegyzőkönyv, ha a termék a szállítás során sérült.
Ha Ön fogyasztó (nem vállalkozó magánszemély), a nem megfelelő terméket az e-shopból 14 napon belül visszaküldheti és elállhat a vásárlási szerződéstől a termék kézhezvételétől számítva.
Nagykereskedelmi vásárló (vállalkozó magánszemély, ha a rendelést adószámmal adja le, vagy jogi személy) törvény szerint nem jogosult a szerződéstől való ingyenes elállásra. A Stoklasa azonban a törvényi kötelezettségeken felül lehetővé teszi a nagykereskedelmi vásárlók számára is az áru visszaküldését 14 napon belül, kezelési díj ellenében: 100 CZK.
A gyors ügyintézés érdekében töltse ki a szerződéstől való elállás űrlapját.
A visszaküldendő árut az alábbi címre küldje:
Stoklasa textilní galanterie
Reklamációs osztály
Průmyslová 934/13
747 23 Bolatice
Czech Republic
kapcsolat szállítónak:
Telefon 1: (+420) 228 229 395
E-mail: eshop@stoklasa.cz
A csomag beérkezése és ellenőrzése után 14 napon belül visszautaljuk a pénzt a bankszámlájára. Sérülés vagy elhasználódás esetén az eladó jogosult a visszatérített összeget arányosan csökkenteni.