értékeljük, hogy az általunk kínált szolgáltatások felkeltették érdeklődésüket és meglátogatták oldalainkat. Vásárlóinkat Csehországban, Franiaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Szlovákiában, Lengyelországban, Magyarországon, Németországban és sok más országban is kiszolgáljuk. Bízunk benne, hogy kínálatunk mögött meglátják munkatársaink azon igyekezetét, hogy Önök szolgáltatásainkkal elégedettek legyenek. Filozófiánk az egyenes, respektált intézési mód minden vásárlóval szemben a megrendelés magasságától függetlenül.
Az Ing. Leo Stoklasa jelentős nagykereskedelmi hálózat, melynek vállalati filozófiája, hogy a divatos, minőségi árut nagy választékban és jó áron tegye elérhetővé a vásárlók számára. Vásárlóink számára több okból is vonzóak vagyunk:
Főleg a következő területeken foglalkozunk teljeskörű vevőellátással:
A termékeket jónevű cseh, szlovák, lengyel és német gyártóktól, valamint kizárólag az önök részére a legegzotikusabb országokból rendeljük.
Ennek az elvnek eleget téve állandó jelleggel igazítjuk vásárlói stratégiánkat belföldön és külföldön is. Fejlesztjük és támogatjuk munkatársi csoportjainkat, mindig javítjuk marketing és kommunikációs eszközeinket, melyek a kétoldalú elégedett együttműködéshez vezetnek vásárlóink között és közöttünk.
Vásárlóinknak a következő vásárlási formákat kínáljuk:
kereskedelmi munkatársaink személyes látogatása (Csehország, Szlovákia, Lengyelország, Magyarország és más országok),
vásárlás internetes üzletünkben nagy árukínálattal,
Az Ing. Leo Stoklasa nagykereskedés elválaszthatatlan részét képezik a minőségi mellék- szolgáltatások is – reklamáció, fényképek bebiztosítása, az ikonok megegyezéses cseréje, a partnercégek támogatása, ingyenes információs portál létrehozása a kreatív kézimunkázók számára.
Az e-shopot naponta vásárlók százai használják, akik értékelik, hogy akár az 1000 koronás megrendeléseker vagy az 50 000 koronás megrendeléseket is legtöbb 48 órán belül szállítjuk. Mivel termékeinket egész Európában vásárolják, hét nyelvű - lengyel, német, szlovák, cseh, orosz, angol és magyar- internetes üzletet vezetünk, mégha ez eléggé munkaigényes is.
Internetes üzletünkben nagyon modern, mindig fejlődő kommunikációs rendszert használunk, mely információt ad a megrendelés állapotáról, az egyes árukkkal kapcsolatos változásokról, ahol minden egyes tételhez találnak leírást és professzionális fényképeket, hogy a vásárló minél jobb áttekintést kapjon a termékről. A vásárlók a termékkel kapcsolatos megjegyzéseiket, kérdéseiket közvetlenül a termék kártyáján írhatják meg, és legkésőbb a következő munkanapon kérdésükre választ kapnak.
Fizetésnél választhatják a kártyás előfizetési módot, kártyás fizetést áruátvételnél, bankátutalást, utánvétes fizetést vagy PayPal számlás fizetést. Ugyanilyen rugalmasak vagyunk a szállítást illetően is – postán keresztül, szállítmányozási cégen keresztül, személyes átvétellel nagyraktárunkban, vagy legújabban kereskedelmi tanácsadóink helybe szállítják a megrendelést.
A Stoklasa nagykereskedés elsősorban nagykereskedelmi árusításra szakosodott, de tekintettel arra, hogy állandóan nő az érdeklődés magánvásárlók részéről is, igyekszünk az ő igényeiket is kielégíteni. Sok termék több variációban is van csomagolva (például a gyöngyök 20 vagy 1 000 darabos csomagolásban), sok terméket kínálunk üzlethelyiségek berendezésére, valamint különböző bemutató, tároló darabokat ( rácsos polcokat, bizsulapokat, asztalokat, székeket, zacskókat sok méretben, …)
Vásárlókörünk sokszínűségére való tekintettel több árszintet is tudunk ajánlani a konkrét vásárlói csoportok szerint:
Az Ing. Leo STOKLASA céget 1990-ben alakította a jelenlegi cégigazgató, Alica STOKLASA asszony. A további részvényesek nagykereskedelmi vállalkozói csoportban dolgoznak.
A tulajdonosok tizennyolc év óta építik ezt az üzletet intenzív munkával és erős kolektív kereskedelmi képviselettel, menedzserekkel, külföldi üzleti szakemberekkel, technikai munkaerővel, akik személyesen is érdekeltek a cég filozófiájának megvalósításában: „Hallgassuk meg a vásárlót és törődjünk vele!“
Mivel év közben több száz százalékkal megemelkedett az eladásunk, ezért kialakítottunk Kravariban egy irányító központot (volt raktárhelyiségünk helyén). Itt jött létre cégigazgatóságunk – a tulajdonosok székhelye, kereskedelmi és vásálrói részleg, IT részleg, marketing és könyvelőség.
További nagyraktárhelyiségünket 2007-ben helyeztük át a szomszédos Štěpánkovicére, ahol létrehoztuk nagyraktárunkat 2 000 m2 raktározási alapterülettel. Ez a hely a kereskedelmi képviselőink bázisa és egyben cash and carry típusú nagyraktárunk is.
Fokozatosan, ahogy Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Lengyelországban és Németországban egyre jobban nőtt a rövidáru termékek iránti igény, kibővítettük együttműködésünket kis- és nagykereskedőkkel is. Az érdeklődés jelentős növekedése főleg Magyarország, Lengyelország, Ausztria és Németország részéről újabb feladatok elé állított bennünket: biztosítottuk a kereskedelmi feltételeket az említett országokkal való kereskedés részére. 2006-ban beindítottuk saját internetes üzletünket, melyet most hét nyelven működtetünk. Állandóan fejlesztjük árukínálatunkat valamint szolgáltatásainkat, melyek az e-shop működtetésével kapcsolatosak (részletesebben lásd a menüben a „Kereskedelmi feltételek“ ablakban).
2008. 9. 4-én nyitottuk meg cégüzletünket Kravariban a Novodvorská utcán. Itt megtekinthetik és megvásárolhatják dekorációs termékeinket, lakástextiliát, továbbá itt találhatják meg hatalmas mennyiségű divatékszer kínálatunkat és az egyre bővülő bizsualkatrészek kínálatát.
Mivel a textília rövidáru és a divatékszer kínálat elválaszthatatlanul összefügg az alkotó kézimunkával, ezért 2008 szeptemberében beindítottuk információs portálunkat mindenki számára, aki saját ékszer készítésével foglalkozik. Teljesen ingyen találnak itt hozzáférhető használati utasításokat és tanácsokat egyedi gyöngyékszerek készítésére.