KARÁCSONYI BEVÁSÁRLÁS: Mivel jelenleg túl sok a megrendelés, ezért előfordulhat, hogy szállítás kicsit késni fog. Karácsonyig való szállításra garanciát vállalunk, ha a megrendelés 2018. 12. 13-ig valósul meg. 2018. 22. és 2019. 1. 1. között a raktár zárva tart. Ebben az időben beérkezett megrendeléseket csak 2019. 1. 2. után rendezzük. Megértésüket köszönjük.
www.stoklasa.hu
Stoklasa Rövidáru - nagykereskedés
Záhumenni 22, 747 21 Kravaře
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa.hu

Újdonságok a megrendelés intézésének menetében

Az új raktár és raktározási rend sok változást hoz magával. Egyikük a megrendelések feldolgozásának automatizálása.  

Az automatizált szalagon az új megrendelések azonnal az elintézett állapotba kerülnek. Rögtön sor kerülhet a megrendelés elkészítésére, így néhány perc alatt a csomag szállításra (expedícióra)kész lesz. 

 

Figyelmeztetés: Ha a megrendeléshez megjegyzést ír, nem kerül az új megrendelés automatikusan a fogadott állapotba. A megjegyzést a munkatársunk elolvassa, feldolgozza, ezek után manuálisan küldi a megrendelést a feldolgozás következő fázisába. 

ÖTLET: Ha szeretné minél hamarabb megkapni megrendelését, ne írják be a megjegyzésekbe, hogy "Kérem a megrendelés gyors intézését." - ezzel ugyanis a folyamatot lassítják.   

 

Az automatizált folyamat nem teszi lehetővé: 

  • Több megrendelés összevonását – a megrendelés ugyanis a megérkezés pillanatában azonnal feldolgozásra kerül. 
  • Változtatás a beérkezett és elkészített megrendelésben (pl. új tétel hozzáadása) – ezt csak az új megrendelésben lehet megtenni. (előkészítésé alatt áll)
  • A vásárló kérésére előnyben részesíteni a megrendelést – a megrendelések feldolgozása a beérkezés sorrendjében történik valamint a megrendelésekből adódó prioritások sorrendjében (pl. VIP vásárlók).

 

Az új raktárrendszer előnyei:

  • Tökéletes páttekintés az áru elérhetőségéről, biztonsíték arra, hogy ha 10 m csipkét rendel, valóban lesz belőle raktáron és azonnal rezerválni tudjuk az ön számára. (Eddig az elérhetőséget az árura tudtuk megadni, nem az egyes variációkra.)
  • A megrendelés feldolgozás gyorsasága az automatizálásnak köszönhetően.
  • Új szállítási lehetőségek az egyes országokba, ami a postaköltség jelentős csökkenését jelenti, valamint az áruátvételnél való fizetést is lehetővé teszi (előkészület alatt).
  • A nagyobb raktározási helynek köszönhetően megszüntettük az előfizetéssel járó ráfizetést.

 

Bízunk benne, hogy az új ratkár és a megrendelések intézésének automatizálása javítja szolgáltatásunkat.

 

karty karty karty PayU
FacebookPinterestTwitterInstagram
Az üzleti forgalomról szóló törvény értelmében az eladó köteles a vásárlónak számlát kiállítani. A forgalmat köteles regisztrálni az adóhatáságnal online, technikai probléma esetében legkésőbb 48 óráig az eladást követően.

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2018.
A szükséges funkciók eléréséhez ez a weboldal cookie-kat használ. További használatával egyetért. További információk. Értem.